10 лютого 2016 року відбувся районний семінар-практикум вчителів початкових класів з проблеми: «Здоров'язберігаючі технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу у початковій школі».
Основними завданнями семінару було визначення ефективних напрямів роботи з формування у молодших школярів навичок здорового способу життя, ознайомлення педагогів району з досвідом роботи вчителів початкової ланки Богодухівського колегіуму №2 щодо впровадження у навчально-виховний процес здоров’язберігаючих технологій.
Під час роботи семінару з урахуванням зауважень та пропозицій учасників були прийняті рекомендації щодо використання здоров’язберігаючих технологій у навчально - виховному процесі початкової ланки.
Учасники методичного заходу дійшли висновку, що:
- першочерговим завданням будь-якого навчального закладу має бути високий рівень здоров'я дитини, а за ним — високий рівень знань;
- збереження здоров'я дітей, формування в них свідомого вибору здорового способу життя, здоров’язбережувальних компетенцій, компетентного ставлення до власного здоров’я є актуальною проблемою;
- ефективність формування здорового способу життя вимагає активного залучення учнів до здоров’язберігаючого навчального процесу, формування в них активної позиції щодо зміцнення і збереження власного здоров’я;
- системність у формуванні життєвих навичок школяра забезпечується не лише регулярністю, а й всебічністю даного процесу; до планування і здійснення даної роботи залучаються всі учасники педагогічного процесу: адміністрація закладу, психолог, соціальний педагог, медпрацівник, вихователь групи продовженного дня тощо;
- школа й учитель несуть правову й моральну відповідальність за здоров'я школярів, за створення позитивної, сприятливої атмосфери в класі, школі та сім'ї.
|