25 листопада 2015 року на базі Богодухівської гімназії №1 відбулося засідання районного методичного об’єднання учителів фізики на тему «Особистісно орієнтований урок як засіб формування ключових та предметних компетентностей школярів»
Досягнення високої ефективності в навчально-виховному процесі — нелегке питання для кожного шкільного вчителя. Його успішне розв'язання визначає рівень майстерності педагога. Фізика має велике значення в шкільній освіті, а також залишається фундаментом природничої освіти, філософії, природознавства. А предметом її дослідження є закономірності природи в усій її багатогранності. Одним із завдань, що стоять перед учителем фізики, є завдання навчити дітей застосовувати набуті знання на практиці. Як висловився Й. В. Гете: «Фізика — найдивовижніша річ: вона цікава, навіть якщо нічого в ній не розумієш».
На сьогоднішній день фізика — це той предмет, який відіграє далеко не останню роль у становленні наукового світогляду учнів, у формуванні в їхній свідомості єдиної картини світу. Потрібно досягати глибокого розуміння учнями законів і процесів, які вивчаються в межах загальноприйнятої навчальної програми. У цьому випадку використання технічних засобів може бути досить ефективним.
Тому сучасній школі потрібні вчителі, які здатні модернізувати зміст своєї діяльності шляхом творчого її удосконалення, використання досягнень науки і перспективного педагогічного досвіду. Саме таким вчителем є Айвазовська Ірина Сергіївна, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель – методист. Тому сьогодні вона поділилася власним досвідом з колегами та на високому рівні провела відкритий урок у 7-А класі.
Під час засідання круглого столу було зазначено, що оптимальне співвідношення змісту, інноваційних форм і методів навчання та засобів їх реалізації — головний чинник забезпечення якісної освіти учнів з фізики.
|